Tentang KKM

My photo
Bangi, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
MISI: Menjana kecemerlangan mahasiswa dalam akademik, sahsiah dan kebudayaan kebangsaan. TEMA: Bersatu Membina Kecemerlangan. IMEJ: Kolej bertekad memartabatkan seni budaya nasional di kalangan mahasiswa.

Malam Suai Kenal Kelab Tiong Hwa Kolej Keris Mas Sesi 2009/2010

Tuesday, August 18, 2009


 

Malam Suai Kenal Kelab Tiong Hwa Kolej Keris Mas telah berlangsung pada hari Sabtu, 08 Ogos 2009. Acara tersebut bermula pada pukul 7.30 p.m. Pelajar-pelajar Cina yang terlibat berkumpul di Dewan Besar Kolej Keris Mas dan dibahagikan kepada 6 kumpulan unutk sesi suai kenal.
Pengurus Asrama Kolej Keris Mas, Tn. Syed Kamarudin Bin Sadak, barisan JAKSA dan barisan FELO tiba pada sekitar pukul 8.45 p.m. Majlis dimulakan dengan nyanyian lagu Negaraku, Varsiti Kita dan lagu Kelab Tiong Hwa. Selepas itu, ketua pengarah acara Malam Suai Kenal ini, Yang Pei Ping, pengerusi Kelab Tiong Hwa, Chai Siang Shiong dan Tn. Syed Kamarudin Bin Sadak telah memberikan ucapan. Seterusnya, Majlis Suai Kenal Kelab Tiong Hwa dibuka oleh Tn. Syed Kamarudin Bin Sadak, Chin Yoong Fei sebagai FELO Kelab Tiong Hwa, Chai Siang Shiong dan Yang Pei Ping dan diikuti oleh pemberian cenderamata oleh Yang Pei Ping kepada Tn. Syed Kamarudin Bin Sadak.
Majlis diteruskan dengan pertunjukan multimedia video, sesi lafaz ikrar oleh AJK Kelab Tiong Hwa diketuai oleh Chai Siang Shiong, persembahan keyboard solo, tarian hip-hop, tarian tradisional Melayu, tarian tradisional Cina, tarian tradisional India, tarian moden, persembahan isyarat tangan dan G-dance. Majlis tamat sekitar pukul 10.15 p.m. dan tetamu-tetamu khas meninggalkan Dewan Besar diiringi oleh Chai Siang Shiong dan Yang Pei Ping.Pelajar-pelajar yang terlibat terus tinggal di Dewan Besar untuk sesi perkongsian dan nasihat diikuti dengan sesi pengambaran. Majlis bersurai pada sekitar pukul 11.20 p.m.






0 Komen:

Twitter Updates

    ikuti kami di Twitter